2010. június 24., csütörtök

Öreg driver nem rossz driver - (NVIDIA GeForce 5200FX – ForceWare Release 163)

Öreg driver nem rossz driver
(NVIDIA GeForce 5200FX – ForceWare Release 163WHQL Certified)

Sokakhoz hasonlóan én is többször belefutottam abba a problémába, hogy nem mindig a legújabb meghajtó a legjobb.
Sőt, van, hogy azzal nem is működik rendesen az adott hardver (mivel nem is támogatja már a hardvert a meghajtó program, de ez pont ellenkezőleg van feltüntetve).
A korábbi tapasztalatok nem lettek feljegyezve, akkor még nem volt blog:)
A mait leírom, hátha más is belefut.
Windows XP PRO SP3 HUN
NVIDIA GeForce 5200FX videókártya.
Hiába a DirverPack-kel felturbózott, legújabb eszközmeghajtókat tartalmazó telepítő, ami hiba nélkül felismerte és telepítette is a megfelelő meghajtó programot.
Hiába a hardverhez illő legújabb eszközmeghajtó GeForce Release 175WHQL Certified, az Nvidia honlapról.
Semmi. Pedig az adott hardverhez és operációs rendszerhez lett kiválasztva, ráadásul a driver neve mellett ott virított: NVIDIA Recommended Nvidia Recommended, vagyis az Nvidia által ajánlott. Holott nem is támogatja. (Persze ettől függetlenül el is olvashattam volna a támogatott termékeket, de bedőltem, jóllehet a megadott információk egymásnak teljesen ellentmondanak:))
A végén megpróbáltam egy régebbi driverrel (ForceWare Release 163 WHQL Certified), szintén az Nvidia honlapról, és láss csodát az működik.
Nem szabad elfelejteni a régi rutint:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése