2010. június 27., vasárnap

Alcatel X200 USB HSDPA modem Windows 7 és Windows 8 driver


Information in english:
http://mono-desktopsupport.blogspot.hu/2012/05/alcatel-x200-usb-hsdpa-modem-windows-7.html

Kapcsolódó bejegyzés: Alcatel X200 USB HSDPA modem Windows 8 driver

Az Alcatel X200 USB HSDPA modemhez a Windows 7 driver-t innen lehet letölteni.
Egy másik letöltési lehetőség a Telenor Magyarországtól.

Jelenség:
Tavaly még Windows XP-vel használtam, amihez teljesen jó volt az automatikusan az USB modemről települő driver.
Természetesen Windows 7 alatt ez már nincs így, de egy kis keresés után ez kiderült, mármint, hogy más driver kell (nem jó sem a Vista kompatibilis módban való futtatás, sem más bűvészkedés, Windows 7 driver kell).


A megoldást itt találtam.









17 megjegyzés:

  1. Köszi a linket szenvedtem a Win 7-tel

    Jó nyarat!
    üdv

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    Próbáltam, letöltöttem, telepitettem de nem tud csatlakozni a modem. (igaz ez egy fekete képernyős Win 7-es mivel 2 év küszködés után az előtelepitett Vistát legyalultam és rátettünk egy 7-est kipróbálni, de ez igy alighanem nem tökéletes...)

    Közben próbáltam Ubuntu alatt is amit erre a modemre javasoltak, de most azt is alighanem elcsesztem, mert már a wifi ikon is eltünt a felső sorból és legutóbb már nem akart csatlakozni. Alighanem mindent ujra kellene rakni, csak most korlátozottak az internet lehetőségeim...
    Ha esetleg van ötleted, miért nem akarja elfogadni a csatlakozást akkor oszd meg velem :-). Az eszközkezelőben az USB mellett szokott lenni egy sárga háromszög, (Az eszköz illesztőprogramjai nincsenek telepítve. (Kód: 28)) megjegyzéssel, de ez lehet, hogy a nem müködö beépitett videokamera miatt van, ui az usb csatlakozó rendben működik.
    Kellemes nyarat,

    Thomas

    VálaszTörlés
  3. THX. Nekem telepítés után megfelelően műxik a modem.
    Sok sikert mindenkinek :
    Joczek

    VálaszTörlés
  4. "Ha esetleg van ötleted, miért nem akarja elfogadni a csatlakozást akkor oszd meg velem :-). Az eszközkezelőben az USB mellett szokott lenni egy sárga háromszög, (Az eszköz illesztőprogramjai nincsenek telepítve. (Kód: 28)) "
    Ezt találtam rá. Valószínű, rég megoldódott a problémád, de legalább lesz nyoma a Code:28 -as hiba javításának:)

    http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/code-28-error.htm

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, nálam is tökéletesen működik a modem.
    Üdv
    Péter M.

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen, hogy feltetted! Nagyon sokat keresgéltem, és a Te linkeddel sikerült telepítenem! Köszi!
    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy sikerült:)
    Neked is minden jót:)

    VálaszTörlés
  8. Sokat segítettél! Egyből jó lett. KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm! Nekem is jó lett végre! :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi a linket, sokat segítettél, bárcsak a Pannon ügyfélszolgálatnál is tudnának ennyit:)

    VálaszTörlés
  11. Idaig xp ment, most hasznalok win 7-et, koszi!

    VálaszTörlés
  12. koszi sikerult pedig sokaig probalkoztam:)

    VálaszTörlés
  13. Nálam még egy olyan hiba van, hogy telepítette a drivert, a HSPA-progi meg is találja a modemet, van térerő, de csatlakozni nem tud. (minden driver telepítve van (3 db)), és a kapcsolatkezelőben hozzá is adta a betárcsázós kapcsolatot a program, de azt írja, hogy a modem nincs helyesen konfigurálva.
    Többször újraindítottam, eltávolítottam a progit, a drivert, újratelepítettem, de mindig azt írja, hogy nincs helyesen bekonfigurálva, ill. a tulajdonságok alatt nem is talál modemet.
    Ez mitől lehet? Más gépen WinXP-vel működik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem tudom mi lehet...
      Sajna én most nem tudom kipróbálni, mert nincs mobilnet előfizetésem, de sokaknak működik/működött (lásd a korábbi kommenteket) itt is, de világszerte is:

      http://mono-desktopsupport.blogspot.hu/2012/05/alcatel-x200-usb-hsdpa-modem-windows-7.html

      http://mono-desktopsupport.blogspot.hu/2013/06/alcatel-x200-usb-hsdpa-modem-windows-8.html

      Törlés