Általános probléma, hogy a Microsoft Outlook programot használók azt tapasztalják a Kaspersky 6.0 for Workstation telepítését követően, hogy az alkalmazás belassul, illetve, ha el is indul, akkor bármilyen levélre kattintva, kivárhatatlanul hosszú idő alatt reagál.
Ezt a következő beállítással orvosolhatjuk:
Kaspersky ikon a tálcán, jobb egérgomb.
Bal oldali oszlop:
Beállítások/Védelem/Levelezésvédelem
Jobb oldalon alul, lentről a második beállításnál (Kapcsolat rész) vegyük ki a pipát a jelölő négyzetből:
Vizsgálja a POP3/SMTP/IMAP/NNTP forgalmat
Jobb oldalon alul, lentről a második beállításnál (Kapcsolat rész) vegyük ki a pipát a jelölő négyzetből:
Vizsgálja a POP3/SMTP/IMAP/NNTP forgalmat
(klikk a képre)
Ez a beállítás megoldja a fenti problémát.
Ha mégsem, akkor az Outlook-ban szintén ki kell kapcsolni a beállításoknál ezt a szolgáltatás a Kaspersky szekció alatt is, mert a vírusirtó beépül az Outlook-ba is.
FRISSÍTVE 2009. 11. 11.: Kaspersky 6.0 Windows 7 kompatibilitásáról itt olvashatsz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése