2015. február 13., péntek

HP Laserjet 1010 / 1012 / 1015 nyomtató Windows 8.1 és Windows 10 driver

A HP LaserJet 1010 nem támogatott Windows 8 és Windows 8.1 és Windows 10 operációs rendszeren.

Megoldás (Windows 8.1-en biztosan működik, de az egyik lenti komment szerint Windows 10-en is jól vizsgázott):

- Töltsük le a HP LaserJet 1012 Host Based Windows Vista 32 vagy Windows Vista 64 bit driver-t a megjelölt linkekről.

- Csomagoljuk ki a fájlokat egy könyvtárba.

Kövesd az alábbi lépéseket (vagy lásd a képeket lentebb):

Eszközök és nyomtatók
Nyomtató telepítése
"Az általam keresett nyomtató nem található a listában"

Helyi vagy hálózati nyomtató hozzáadása kézi beállításokkal
Tovább, majd "Meglévő port használata" -  DOT4_001 (HP Print device)
Tovább
Saját lemez, Tallózás (keressük meg a könyvtárat, ahova az előbb a telepítő fájlokat kicsomagoltuk)
Klikk a "hpc1015w"-re
Válasszuk ki a nyomtatónk típusát
Tovább és Befejezés

Nyomtassunk teszt oldalt.










A megoldást itt találtam.

63 megjegyzés:

  1. Köszi szépen!!! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen win7 64bit alatt is működik így a 1010es nyomtató

    VálaszTörlés
  4. Köszi!
    Most tettem fel Windows 10-re, tökéletesen működik.

    VálaszTörlés
  5. Lécci segíts! Nekem nincs DOT4_001, nincs ilyen választási lehetőség. :-( Mit tegyek? Köszönöm előre is a válaszod!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha rádugod a nyomtatót?

      Törlés
    2. Igen, rádugtam. Nézd, ezeket kínálja fel: LPT 1-től 3-ig, COM 1-től 9-ig aztán File (nyomtatás fájlba), COM 11-től 14-ig, nul: (helyi port) PORTPROMPT (helyi port) és végül USB001 (virtuális rendszerű nyomtatóport) Az USB-s lenne? Csak ez a virtuális olyan furi... Nagyon köszi a választ!!!

      Törlés
    3. Képzeld, a 64 bit-es kellett és működik!! Nagyon örülök. :-) :-) Köszi!!!

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. en is koszi...2 nap szenvedes utan talaltam meg itt az infot :)

    VálaszTörlés
  8. H.Antal
    Nagyon köszönöm a segítséget! Már kiakartam dobni a nyomtatót, pedig nagyon szeretem. Szépen, tisztán nyomtat. A segítségeddel sikerült megmenteni.Windows 10 64 alatt szépen működik és én nagyon örülök!

    VálaszTörlés
  9. Eddig ez volt legjobb segítség - köszi!

    VálaszTörlés
  10. Win10 home 32bit alatt tökéletesen működik a vista 32 bites driverrel. Nagyon köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  11. Köszi tökéletesen működik. :)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  13. Windows 10 Home 32 bit, HP Laserjet 1010 Működik! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok,
    sajnos nem nyomtat a hp 1010 nyomtatóm win10 alatt.
    Végigcsináltam a fent leírtakat. Felrakja a drivert is, de nem nyomtat sem teszt oldalt sem egyéb dokumentumot.
    A rendszer ellenőrzés szerint minden rendben van és az eszköz megfelelően működik, de mégsem nyomtat.
    Próbáltam eltávolítani majd visszarakni a drivert, de az sem segített.
    Találkoztatok már ilyen problémával?

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok !
    Működik Win 10 - en .
    KÖSZÖNÖM

    VálaszTörlés
  16. Ha bármilyen programból rámegyek a nyomtató tulajdonságaira, lefagy. Van erre valami megoldás?

    VálaszTörlés
  17. Köszi! Win 10-en és 8.1-en is csak ezzel sikerült megoldanom a problémát és mind a kettőn működik a HP1010-emmel. :)

    VálaszTörlés
  18. Köszi szépen! A segítségeddel öreg, de kiválóan működő HP 1010-esem nagy örömömre win10 alatt is kiválóan működik!!

    VálaszTörlés
  19. köszönöm szépen. Kiváló,követhető leírás,nagy segítség.

    VálaszTörlés
  20. Annyira boldog vagyok! :) Soha nem szoktak sikerülni a telepítgetések, beállítások. Egy igazi béna vagyok a számítógéphez és ez most SIKERÜLT! Végre tudok nyomtatni windows 10 alatt a 1010-es nyomtatómmal. Hálás köszönet! :)

    VálaszTörlés
  21. Örülök, hogy sikerült :)
    Ezért érdemes blogot írni :)

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm sikerült! Tudom használni a hp1015 nyomtatót win10 32 bit alatt usb porton keresztül.

    VálaszTörlés
  23. Szia, nekem sajna nem megy :-(
    Letöltöttem a 64es verziót, kicsomagoltam a program files mappában, rádugtam a nyomtatót (be is kapcsoltam ;-) ) és nem jelenik meg a listában ez a DOT dolog :-(
    MIt csináljak?
    Nagyon köszi elre is a segítséget!

    VálaszTörlés
  24. Juhuu, köszi, mindenkinek, a kommentelőknek is, sikerült :-)

    Nekem a win10 alatt a 64bites, USB portos variáció működött.

    Peace, love :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nekem sem hozza fel a DOT4_001 portot. Hogy érted el, hogy megjelenjen?

      Törlés
  25. windows 10 64bit működik a learás szerint a 1010-es. Linux Mint 18 alatt meg alapból jó.

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!

    Nekem sem kínálja fel a DOT4_001 portot. Mi lehet a gond?

    VálaszTörlés
  27. USB001 (Virtuális USB rendszerű nyomtatóport)-tal sikerült a DOT4_001 helyett. Remélem nem lesz gond, eddig működik. Van valakinek negatív tapasztalata?

    VálaszTörlés
  28. Nekem win7/64bit alatt működik! :-)
    Köszi!!

    VálaszTörlés
  29. Windows 10 Home 32 bit alatt is működik! Szuper! Életet mentetteke, köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  30. Nekem is megoldotta a problémát. :) Nagyon köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  31. Nagy király vagy! :-)

    Remekül működik! Végre egy hasznos tanács! Respect! :-)

    VálaszTörlés
  32. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  33. Szuper, köszönöm!
    Nekem is működik Windows7 32 bit

    VálaszTörlés
  34. szuper nagyon jó win 10 -en is :)

    VálaszTörlés
  35. Elakad a telepítés a hpc1015w klikkelése és megnyitása után csak villan egyet ez az ablak, de nem jelenik meg a Nyomtató hozzáadása ablak.
    Vajon miért? Másnál volt ilyen W8.1-64-nél? Hogyan tovább?
    Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Nagyon köszönöm!
    Nekem is működik Windows 10-en.

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok!
    Azt hogy lehet megoldani, hogy ne egyéb eszközként lássa a win 8.1 a hp1010 nyomtatómat, hanem nyomtatóként?

    VálaszTörlés
  38. Tényleg működik, szuper! WIN10 64-es alá tettem fel és jó! ;)

    VálaszTörlés
  39. Win 10, nincs Dot, telepítés után kapcsold ki és be, és menni fog

    VálaszTörlés
  40. Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  41. Szuper, működik win 10-re! Köszönet!

    VálaszTörlés
  42. Tökéletes útmutatás, tökéletes eredmény!
    Win 10 64 bit és HP 1010 immár rendben működik - együtt.
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  43. Hálásan köszönöm!��

    VálaszTörlés
  44. Nem értek hozzá, az első portra tettem, amit kiadott a lehetőségként a gép.Bejött, tökéletesen működik, nagyon köszönöm! Van egy HP scanjet 3670 szkennerem is, amelyhez szintén nincs Win 10-es illesztőprogram. Ahhoz is jó lehet valamelyik másik? Köszönöm előre is a választ.

    VálaszTörlés
  45. win10 (1709) alatt:
    port kiválasztása után TOVÁBB
    HP nyomtatónál egyből kidobja az illesztő prg-ot
    HP Laserjet 1010 HB/ 1012 HB/ 1015HB
    TEHÁT NEM KELL LETÖLTENI MÁR A PRG-OT
    2018.01.13

    VálaszTörlés
  46. sziasztok. nekem nem adja a listán pont azt a nyomtatótipust (HP laserjet 1012) amire szükségem lenne. Ha meg Update-re megyek semmi nem történik. Valaki segitsen már vagy küldjön egy normális linket ahonnan ezt a file-t egyböl le lehet tölteni Win 10-re.... :S

    VálaszTörlés
  47. Én is belefutottam abba a problémába, hogy a lenyíló menüben a Windows 10 nem ajánlotta fel a "DOT4_001" lehetőséget.
    A problémát a "HP Color LaserJet 3600" driverének feltelepítésével sikerült orvosolni, ez után már telepíthető a "HP LaserJet 1012" driver.
    Itt található a "HP Color LaserJet 3600" drivere: ("HP LaserJet USB (DOT4) communication driver for Windows 8 and Higher (64-bit)" néven)
    https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-color-laserjet-3600-printer-series/501044/model/501045

    VálaszTörlés
  48. Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés