2010. június 24., csütörtök

Költözés

Frissítve: 2010. 09. 30.
A Microsoft megvált a Spaces blogoktól, lehet választani a törlés és a Wordpress-be való migrálás között.
Én ez utóbbit választottam.
Most már újra van statisztika, a Wordpress-nek elég jó és részletes, de már felépítettem ezt a Blogspot-os blogot, és jobban is tetszik, mint a WP, illetve elég dinamikusan fejlődik.
Persze amaz még mindig több találatot ér el napi szinten, de az majdnem egy éves volt, amikor ez indult.
Megtartom tehát a migráltat is, de az elv nem változik, ott csak ízelítők lesznek egy linkkel ide, a teljes megoldáshoz.

***********************************************

Nagyon szerettem a WindowsLive-os blogomat.
Sajnálatos, hogy az MS nem cáfolt rá arra, amiért sokan nem szeretik.
Azt hiszem most én is kissé kedvetlenebb lettem irányukban.
Rengeteg ember kérte a világ különböző részein, hogy állítsák vissza a blogok látogatottsági statisztikáit megjelenítő szolgáltatásukat, mindhiába (nem azért, hogy hányan jönnek naponta, persze az is kétségkívül fontos, hanem, hogy mit keresnek, így könnyebben lehet látni, hogy milyen témákról olvasnának még).
Sokan döntöttek úgy, ahogy most én is: költözés.
Eleve sokkal korlátozottabb a használata Live blogoknak, kevesebb a szolgáltatás, egy sor dolgot megakadályoz az általuk használt beállítás. Ez eddig is zavaró volt, de elviseltem én is és mások is.
Nálam az utolsó csepp ez a húzás volt.
Azt nehezen tudom elképzelni, hogy ennyiben hagynák a dolgot, de reakció nincs (hiszen most van az átálássuk, írhatnák, hogy türelem, lesz statisztika).

Megpróbálom átpakolni az összes bejegyzést, meglátjuk hogy megy.
Ha nem változtatnak záros határidőn belül a kérések ellenére sem, valószínű nem én leszek az egyetlen, aki lépni fog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése