2012. január 12., csütörtök

Toshiba Satellite C660D ATI driver

Toshiba Satellite C660D-vel hozott össze minap a munkám.
Gyanús volt, hogy a cég, amitől vették, mindent felrakott rá, kivéve a grafikus meghajtót.
Konkrétan csak 1024x768-ban volt hajlandó megjeleníteni, dacára a 16:9-es kivitelnek.
Az oprendszer Windows 7 Ultimate 32 bit.

Kis idő múlva nyilvánvalóvá vált, hogy talán nem véletlenül hagyták félbe a munkát (bár megjegyezném, hogy azért elég ciki ilyen félkész telepeítést kiadni bárki keze közül is...).

Eltartott egy darabig, mire megtaláltam a megfelelő driver-t.
Pedig a hivatalos Toshiba oldalról töltöttem, utána pedig még néhány helyről, de egyikkel sem ment.
Az alábbi driver lett működőképes Windows 7 32 bit alatt a Toshiba Satellite C660D laptopon:

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-32.aspx

17 megjegyzés:

  1. Köszi, nekem win 7 64-bites verzióval
    nem akarta a gyári drivert felrakni, rákerestem
    és a blogodat is kidobta.

    Üdv.: Jura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem hiába volt a bejegyzés:)

      -m-

      Törlés
    2. Tisztelt Attila!

      Nekem is hasonló probémám van, egy ismerősöm gépével ugyan ez a helyzet. Sikertelen display driverek telepítése után találtam erre az oldalra. Leszedtem minden korábbi verziót, és felraktam azt, amit itt az oldalon linkelt, azonban a probléma továbbra is fennál. Van e esetleg valami tipp?

      Köszönettel
      Balázs

      Törlés
  2. Ugyan ez a probléma és az itt megjelölt driver sem segít rajta! Jó lenne ha esetleg sikerülne valamilyen egyéb megoldást találni! Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  3. Attila egy ÚR vagy !! Már 3 órája játszom evvel a roh.. Toshiba c660 assal, már minden féle tipus, gyári szám, modell number , alapján kerestem hozzá drivert, maga a toshiba oldalon beütöttem a tipust és erre nem adott ki semmit, 3 különböző Toshiba driveres oldalrol szedtem drivereket, és egyfolytában ezt kapom : az ön rendszere nem felet meg az elvárási követelményeknek..... és abba haggya a grafikus kártya telepitését. és mind a 3 driverrel ezt csinálta... pff. Most megprobáltam a tiéd felrakni, felrakja magát, telepités sikeres de sem az ati logo nincs kin, semmi. És ha bemegyek a videokártya beállitásaihoz megtint csak szabványos grafikus kártyának látja, és max felbontás 1024... Azt hittemm ez most bevállik.. A kalapácson kívül van mgé megoldás ?? :)) Ez borzaszto, Toshiba, Japan..... haggyuk..

    VálaszTörlés
  4. Na bármilyen intel jellegü dolgot probálok telepiteni ezt irja : EZ a számitogép nem felel meg a szoftver telepitéséhez előirt minimális követelményeknek. " EZ normális ?? 7 honapos i3 as win 7 kompatibilis Toshiba satellie c660/ 660D Mi az hogy nem megy fel egy intel driver ? Ez normális ? És ha a intel chipsetet telepitek akkor is ezt irja....

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Sztem itt próbáld meg:

    info@toshiba.hu
    (http://www.toshiba.hu/hu/Kapcsolatfelvetel/)

    Jobb ötletem most nekem sincs:(

    -mono-

    VálaszTörlés
  6. Én a 32 bites win7-re letöltöttem a 64 bites driver-t, és működik! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi a tippet. Nekem is csak ez a driver (64bit) segített, ezzel a vacak Toshibával

    VálaszTörlés
  8. Ma hoztak hozzám egy gépet telepítésre ("persze, délutánra meglesz"), aztán vért izzadtam, mire a harmadik friss Win7-re egy huszadik drivert felerőszakoltam. Aki guglival kerül ide:
    "Toshiba C660D-1GJ PSC20E-01200SHU" típusú gép volt, Windows7 Home Premium 64bit-es változattal, az alábbi driver volt hajlandó elindulni: www2.ati.com/DriVeRs/mobile/12-1_mobility_vista_win7_64_dd_ccc_ocl.exe

    VálaszTörlés
  9. Hello és valaki nem tudnak esetleg WLAN drivert ajánlani Toshiba Satellite C660 1CV notebookra, mert nem akar mukodni a toshiba oldalárol leszedett hivatalos, letoltom, és nem csinál semmit ha elindítom. Enélkul pedig nincs wifi ugyebár :/

    VálaszTörlés
  10. Honnan lehetne ehhez a Toshiba C660D -hez működő driver csomagot letölteni?!? Windows7x64-hez??! (Ahol működésre tudom bírni a WiFi-t is!) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Nekem segített a megoldás, köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezért érdemes blogolni :)
      Örülök, hogy segített a leírás :)

      Törlés
    2. nekem is elég sok a problémám toshiba satellite c660d-11e tipussal. rengeteg illesztő programom nagyon elavult és nem is találok frisset hozzá sajnos.

      Törlés