2011. április 29., péntek

Ez most jó lett - Ubuntu 11.04 ("Natty Narwhal")

Sokat számít az első benyomás.
Jelen esetben nekem ez pozitív lett.
Feltelepítettem ma egy VMware Workstation 7.1.1-re az új Ubuntu 11.04-et.
A szokásos telepítés után próbálgattam azokat a funkciókat, amikkel korábban nekem meggyűlt a bajom, de most nem sikerült "belekötni" ezekbe. Egyiket a másik után próbálva tényleg úgy ment minden, mint a karikacsapás.
Mivel az egyik sarkallatos pontja a linuxos munkaállomásoknak a nyomtatás, néhány dolog személyre szabása után gondoltam kipróbálom mit mutat.
Van egy HP LaserJet 6L az asztalomon, párhuzamos porttal.
A gépemen már nincs párhuzamos port, így egy LPT/USB átalakítóval működik a nyomtatás.
Windows 7 alatt külön driver, és esetleges működés (nem szoktam kikapcsolni a gépem, ezért pár nap múlva már nem látja az oprendszer a nyomtatót, vagy ha látja is, nem jön ki a nyomtatás).

Ezért gondoltam megnézem, hogy mit tud az Ubuntu 11.04.
Mire végiggondoltam, hogy mit is fogok csinálni, már csak ezt láttam:



Tesztoldal probléma nélkül kijött.
Tudom, ettől még lehetnek bajai a rendszernek, és lesznek is, de melyiknek nem?
Az is igaz, hogy a VMware 7.1.1 közreműködését sem szabad lebecsülni, de összességében az első benyomás mindenesetre pozitív volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése