2011. április 8., péntek

Adobe Reader & HP LaserJet 1020 - Hibaüzenet: "Spooler SubSystem App hibát észlelt, ezért leáll"

A témának szerteágazó topikja van (Adobe Reader & HP LaserJet 1020 Causes Print Spooler Service to Crash)  a legkülönfélébb megoldásokkal.
Én is belefutottam a jelenségbe minap.
Egy addig jól működő Windows XP SP3, Adobe Reader 9, HP LaserJet 1020 együttes produkálta a hibát.
Leírom mi volt az, ami nem segtett és mi volt az, ami igen.

Ami nem segített:
Nyomtatási szolgáltatás újraindítása.
Adobe Reader X-re történő frissítés.

Ami segített:
Foxit Reader telepítése és alapértelmezetté választása.

Az Adobe Reader X-et nem szedtem le.
A nyomtató driver-t nem telepítettem újra.
Ami a próbálkozás közben segített, hogy ne kelljen állandóan újraindítgatni a gépet, illetve ki-be jelentkezni, az egy korábbi bejegyzésben leírt kis kötegelt program, a DeletePrintJobs futtatása volt.

Természetesen ott, ahol követelmény valamilyen okból az Adobe programja, ez a megoldás nem jó.
A fent említett fórumban sok más próbálkozást leírnak.
Nem próbáltam, de talán ígéretesnek hangzik, a fórum egyik hivatkozásában található ötlet és link, egy korábbi HP Laserjet 1020 driver letöltése és telepítése a CNET oldaláról.

Frissítés:
Egy év elteltével most újra jelentkezett ugyanazon a gépen a probléma.
Hiába minden. Újratelepítés és a fentiek.
Most az segített, hogy alapértelmezettnek nem a 1020 lett megadva.
Így nem omlik össze a nyomtatási sor kezelő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése