Jelenség:
Outlook 2010-ben vagy 2013-ban hibaüzenet jelenik meg email küldéskor vagy fogadáskor:
"0x8004010F: Outlook adatfájlhoz nem lehet hozzáférni"
Megoldás:
Újra létre kell hozni az érintett profile-t (postafiók beállítást, pl. IMAP).
Be kell állítani alapértelmezettnek, a régit pedig ki kell törölni.
Ugyanis a hiba miatt az addig kiküldetlen levelek (a Postázatlan üzenetek mappából) csak akkor lesznek postázva, amikor a hiba megszűnik.
Ez pedig csak a régi fiók/profile törlésével lehetséges.
Forrás: Microsoft
Szia! Tudsz segíteni abban, hogy hogyan tudok új profilt létrehozni? Nem látom a Vezérlőpultban a Posta ikont, pedig már használtam az Outlookot, ott kellene, hogy legyen. Próbáld, kérlek úgy magyarázni, mint egy 4 évesnek. Köszönöm a segítséget, Dorka
VálaszTörlésSzia!
TörlésMilyen nézetben van a Vezérlőpult?
Ha kategóriák, akkor válts át kis/nagy ikonokra.
Ha ez utóbbiban van, akkor valóban látszódnia kellene a Posta (32 vagy 64 bit) ikonnak.
Ha mégsem, akkor az Outlook-ban is létre lehet hozni:
File menü
+Fiók hozzáadása